توسعه تعاملات «فاوا رضوی» و شهرداری طبس؛ مدیریت شهری در مسیر هوشمندسازی

در مسیر ارتقای زیرساخت‌های دیجیتال مدیریت شهری صورت گرفت؛

🔶توسعه تعاملات «فاوا رضوی» و شهرداری طبس؛ مدیریت شهری در مسیر هوشمندسازی

در نشست راهبردی مدیران شرکت فاوا رضوی و شهرداری طبس، ضمن ارزیابی موفقیت‌آمیز همکاری‌های پیشین، طرفین پیرامون توسعه تعاملات در حوزه زیرساخت‌های هوشمند مدیریت شهری به گفتگو نشستند. این نشست، گامی در راستای تقویت تعاملات حرفه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناورانه شرکت فاوا رضوی جهت ارتقای فرآیندهای مدیریت شهری در طبس به شمار می‌رود.
به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی، نشست بررسی ادامه همکاری میان شرکت فاوا رضوی و شهرداری طبس، ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ در محل شرکت فاوا رضوی برگزار شد. در این جلسه مهندس قلی‌زاده شهردار طبس، مهندس عصاری رئیس اداره شهرسازی و معماری و دکتر آذرنیا مسئول اداره نقشه‌برداری شهرداری طبس حضور داشتند. از سوی شرکت فاوا رضوی نیز مهندس حریریان مدیرعامل، خانم عصاره‌زادگان مدیر نقشه‌برداری هوایی و سامانه‌های مکان‌مبنا و آقای سیماب کارشناس توسعه کسب‌وکار ضمن بررسی نتایج مثبت پروژه برداشت تصاویر هوایی و تولید نقشه‌های موضوعی در سال گذشته، به تبیین ظرفیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو پرداختند.


🔹 تجربه موفق همکاری؛ زمینه‌ساز توسعه تعاملات
کیفیت، دقت و تحویل به‌موقع خروجی‌های پروژه پیشین، زمینه‌ساز ایجاد اعتماد دوجانبه و فراهم‌کننده بستر گذار از خدمات سنتی به سمت راهکارهای نرم‌افزاری پیشرفته شد. در همین راستا، شهرداری طبس با تکیه بر تجربیات موفق سایر شهرها در بهره‌برداری از محصولات فاوا رضوی، برای توسعه همکاری در حوزه راهکارهای سازمانی و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات اعلام آمادگی کرد.

🔹 راهکارهای تخصصی در خدمت مدیریت هوشمند شهری
در این جلسه، راهکارهای مکان‌مبنا و هوشمندسازی مدیریت داده‌های شهری به عنوان محورهای اصلی توانمندی‌های فاوا رضوی معرفی شدند. این راهکارها با هدف ایجاد بانک‌های اطلاعاتی جامع، ارتقای فرآیندهای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده و حرکت به سوی مدیریت یکپارچه شهری طراحی شده‌اند و می‌توانند بستر لازم برای توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند را فراهم سازند.

🔹 تأکید بر استمرار همکاری‌های راهبردی
در پایان این نشست، طرفین بر ضرورت تداوم تعاملات کارشناسی و توسعه همکاری‌های فناورانه در سطح کلان تأکید کردند. این گفت‌وگوها نشان‌دهنده ورود تعاملات دو مجموعه به مرحله‌ای راهبردی‌تر است؛ مرحله‌ای که در آن ارتقای کیفیت خدمات شهری، بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی و حرکت به سوی مدیریت داده‌محور، اولویت اصلی همکاری‌های بلندمدت خواهد بود.